آموزش شبکه های اجتماعی

در این وبلاگ تمامی چیزهایی که برای یادگیری کامل شبکه های اجتماعی نیاز دارید در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

آموزش شبکه های اجتماعی

در این وبلاگ تمامی چیزهایی که برای یادگیری کامل شبکه های اجتماعی نیاز دارید در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

چگونه پیام های پاک شده تلگرام را برگردانیم

تلگرام یکی از محبوب ترین پیام رسان ها برای کاربران ایرانی است. گاهی اوقات برای کاربران پیش می آید که اتفاقی دستشان روی عکس یا ویدئو یا پیامی خورده و عکس مورد نظر پاک می شود. گاهی نیز این کار را عمدی انجام داده و بعد پیشمان می شوند و خواستار بازگردانی عکس در تلگرام هستند. اما بهتر است نگران نباشید چرا که عکس های شما در تلگرام پاک نمی شوند و می توانید با روش هایی این عکس ها را بازگردانید.

 
ادامه مطلب ...

ترفندهای تبلیغات در اینستاگرام

شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام مخصوصا در ایران بسیار محبوب و پرمخاطب است. تعداد بسیار زیادی از مردم در سراسر دنیا از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند و تبلیغات در آن به یک موضوع مهم تبدیل شده است.

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب در حال حاضر است. در هر خانواده‌ای حتما نشانی از اینستاگرام مشاهده خواهد شد. این یعنی قشر زیادی از مردم با این کانال تبلیغاتی در ارتباط هستند و همین امر تبلیغات اینستاگرام را به گزینه‌ای محبوب برای تبلیغات مبدل می‌کند. 

ادامه مطلب ...

آموزش گذاشتن لینک در استوری ، بیو و پست های اینستاگرام

اگر صاحب وب‌سایت بوده و در صدد افزایش بازدید آن هستید، اینستاگرام می تواند بستر خوبی برای مارکتینگ و جذب مخاطب باشد. یکی از راه های افزایش مخاطب گذاشتن لینک و هدایت کاربر به صفحات دلخواه است که اینستاگرام در این زمینه برای سایر شبکه ها ارای محدودیت هایی است ، در این مطلب روش اضافه کردن و گذاشتن لینک در استوری به صورت see more ، در توضیحات پروفایل (بیو) و در زیر پست (عکس و ویدیو ها) اینستاگرام را آموزش میدهیم.

  ادامه مطلب ...

هر آنچه درباره توئیتر باید بدانید

توییتر (twitter) یکی از شبکه‌های اجتماعی بزرگ در دنیاست که حالا نه به دلیل حضور تعداد زیادی از کاربران، بلکه تبدیل شدن به یک محلی برای جنگ‌های سیاسی و تبادل پیام‌های مربوط به سران کشورها، مورد توجه بسیاری از مردم دنیا قرار گرفته و زمزمه‌های رفع فیلترینگ آن در ایران، ما را بر آن داشت تا آموزش بسیار ساده و مقدماتی پیرامون این شبکه اجتماعی بنویسیم و تقدیم نگاه شما کاربران عزیز  بکنیم.

 

ادامه مطلب ...

پینترست چیست و چگونه با آن کار کنیم؟

جمله معروفی هست که می‌گوید "یک تصویر خوب به اندازه هزاران کلمه حرف برای گفتن دارد". این گفته کاملا درست است: تصاویر امروزه با قدرت فراوان خود در انتقال اطلاعات، تبدیل به یکی از اصلی‌ترین ابزارهای آموزش، ارتباط و تبلیغات شده‌اند. راز موفقیت‌ و محبوبیت شبکه‌های اجتماعی عکس محور مثل اینستاگرام و پینترست نیز همین است.


پینترست علی رغم قدرت و امکانات فوق‌العاده خود، هنوز در کشور ما به اندازه اینستاگرام مورد توجه قرار نگرفته است. اما بد نیست بدانیم که این شبکه اجتماعی در حال حاضر با بیش 200 میلیون کاربر فعال در ماه (طبق آمار ارائه شده در سال 2017)، از پلتفرم‌های بسیار قدرتمند و معتبر در جمع شبکه‌های اجتماعی بزرگ دنیا محسوب شده و برای انواع کاربران با سلیقه‌ها و زمینه‌های کاری گوناگون حرفی برای گفتن دارد. با مطالعه این مطلب، شما هم احتمالا به خانواده بزرگ پینترست خواهید پیوست. با ما همراه باشید!


پینترست چیست؟

نام شبکه اجتماعی پینترست (Pinterest) از ترکیب دو کلمه انگلیسی Pin به معنی پونز و Interest به معنی علاقه‌مندی شکل گرفته است. دلیل اصلی این نامگذاری این است که فرم کلی پینترست شبیه به مجموعه‌ای از تخته‌ها (Board) با موضوعات گوناگون است که تصاویر، مطالب و لینک‌های فراوانی روی این بوردها چسبانده (Pin) شده‌اند. در پینترست به دنبال هر موضوعی بگردید، دست خالی نخواهید ماند.  ادامه مطلب ...